03
Ιαν

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Ένα web-site μπορεί να παίξει κεντρικό ρόλο στην διαφημιστική στρατηγική της επιχείρησης σας. Τα πλεονεκτήματα που προσφερουν οι ιστοσελίδες στον επιχειρηματία επικεντρώνονται στα παρακάτω:

  • Κόστος: Η προβολή μέσω διαδικτύου και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ είναι κατά πολύ φθηνότερες διαδικασίες στην υλοποίηση σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα προβολής και προώθησης. Η Φιλοξενία Ιστοσελίδας είναι επίσης μία παράμετρος που επηρεάζει το συνολικό κόστος.
  • Πρόσβαση: Παρέχεται η δυνατότητα σε μια επιχείρηση να επεκτείνει το γεωγραφικό εύρος της δραστηριοποίησής της.
  • Διαθεσιμότητα: Παραμένουν ανοιχτές για τον πελάτη 24 ώρες το 24ωρο, για όλες τις ημέρες του χρόνου, χωρίς καμία επιπλέον αύξηση των εξόδων λειτουργίας.
  • Καλύτερη πληροφόρηση: Συνήθως υπάρχουν περιορισμοί στην ποσότητα των πληροφοριών που μπορούν να εμφανιστούν σε ένα φυσικό κατάστημα. Είναι δύσκολο να έχουν οι πωλητές τις απαραίτητες γνώσεις για να απαντήσουν άμεσα και ολοκληρωμένα σε κάθε απορία – ερώτηση ενός πελάτη. Οι ιστοσελίδες μπορούν να περιλαμβάνουν χωρίς κανέναν περιορισμό πρόσθετες πληροφορίες για όλα τα προϊόντα, εύκολα προσβάσιμες από τους πελάτες.
  • Νέες επιχειρηματικές σχέσεις: Επιτρέπει την άμεση διασύνδεση των εργαζομένων σε μια επιχείρηση, των πελατών και των προμηθευτών, ανεξάρτητα της γεωγραφικής περιοχής που βρίσκονται. Δημιουργούνται νέες σχέσεις επικοινωνίας και συνεργασίας προς όφελος όλων.
  • Αύξηση Πελατών:Περίπου, οι μισοί καταναλωτές που αναζητούν ένα προϊόν από κινητή συσκευή, καταλήγουν να επισκεφτούν ένα κατάστημα μέσα στις επόμενες 24 ώρες από τη στιγμή που έκαναν την αναζήτηση.

Πλεονεκτήματα της ιστοσελίδας για τον πελάτη:

  • Χαμηλότερες τιμές: ένας πελάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να συγκρίνει τις τιμές διάθεσης του ίδιου προϊόντος από πολλούς προμηθευτές και να επιλέξει να αγοράσει ένα προϊόν, από τον προμηθευτή που το διαθέτει στην καλύτερη τιμή της αγοράς.
  • Ποικιλία: Κανένα κατάστημα όσο μεγάλο και αν είναι δεν μπορεί να συγκριθεί όσον αφορά την ποικιλία διαθέσιμων προϊόντων με το διαδίκτυο. Με τη χρήση διαδικτύου οι καταναλωτές μπορούν να περιηγηθούν σε καταστήματα σε όλο τον κόσμο και να συγκρίνουν άμεσα τις τιμές τους.