23
Ιαν

Τι είναι και τι κάνει ένα λογισμικό CRM;

Το λογισμικό διαχείρισης πελατών CRM (Customer Relationship Management) είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης του πελατολογίου μιας επιχείρησης, όπου με γνώμονα την ευκολία χρήσης ακόμα για και τον πιο άπειρο χρήστη, δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να μπορέσει να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών της, µέσω μιας συστηματοποιημένης και επαγγελματικής προσέγγισης.

Η συνεχής επικοινωνία με τον πελάτη είναι εξίσου σημαντική πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της οποιασδήποτε επαγγελματικής σχέσης.

Τα βασικότερα πλεονεκτήματα της χρήσης του CRM λογισμικού προγράμματος διαχείρισης πελατών είναι τα παρακάτω:

  • Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των υπαλλήλων και του προσωπικού

  • Αξιόπιστα στατιστικά και reports, τα οποία δίνουν την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση

  • Πρόβλεψη των μελλοντικών αναγκών των πελατών

  • Καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών χωρίς αύξηση του κόστους

  • Τα αιτήµατα των πελατών να προωθούνται στα κατάλληλα τμήματα µέσα στην επιχείρηση και να δίνονται οι κατάλληλες λύσεις

  • Δημιουργία ευκαιριών για επιπρόσθετες πωλήσεις

  • Δυνατότητα άντλησης οικονομικών στοιχείων (συνολικών ή στατιστικών)

  • Βελτιστοποίηση και επίτευξη αποτελεσματικότερων πωλήσεων

  • Εύκολο και απλό και φιλικό στη χρήση περιβάλλον

  • Ασφάλεια δεδομένων μέσω πιστοποιημένων διαδικασιών ασφαλείας

  • Ανάλυση κερδοφορίας ανά πελάτη

Τα λογισμικά διαχείρισης πελατολογίου απευθύνονται σε κάθε επιχειρηματία που θέλει να εκμεταλλευτεί σωστά τις νέες τεχνολογίες για να αναπτύξει καλύτερες σχέσεις µε τους πελάτες της επιχείρησής του. Είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τόπο ώστε να είναι εύκολα στη χρήση με απλή και σαφή λογική και εύκολη λειτουργικότητα για το εκάστοτε περιβάλλον εργασίας. Αποτελούν εργαλείο ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις και μπορούν να προσαρμοστούν προκειμένου να υποστηρίξουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις διαχείρισης του πελατολογίου.

Η λύση της διαχείρισης πελατών μέσω ενός λειτουργικού προγράμματος CRM αποτελεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα υιοθετήσει η επιχείρηση, με την οποία θα αναδιοργανώσει τις εσωτερικές της διαδικασίες και θα προσεγγίσει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών της, με σκοπό να παραμείνει ανταγωνιστική και να αναπτυχθεί. Αξιοποιώντας τα δεδομένα που σχετίζονται με τους πελάτες της θα έχει την ικανότητα να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες και επιθυμίες τους, να διατηρεί συνεχή επαφή μαζί τους, να δημιουργήσει διαχρονικά πιστούς πελάτες, να τους παρέχει καλύτερες υπηρεσίες, να πραγματοποιεί στοχευμένες καμπάνιες marketing και γενικότερα να στοχεύσει στην μεγιστοποίηση των εσόδων και των κερδών της.

Το προσωπικό μιας επιχείρησης θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει δεδομένα από τη βάση δεδομένων που θα έχει δημιουργηθεί, όποτε αυτό είναι απαραίτητο, να συγκεντρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον πελάτη, να διασφαλίσει ότι αυτό που του προσφέρει είναι αυτό που πραγματικά ζητάει με ένα συστηματικό και αυτοματοποιημένο τρόπο.