23
Νοε

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ CRM

Με την ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας των πληροφοριών δίνεται η ευκαιρία σε πολλές επιχειρήσεις να συλλέξουν λεπτομερή δεδομένα σχετικά με τους πελάτες τους και να κάνουν αποδοτική Διαχείριση Πελατών, εύκολα και γρήγορα. Με αυτά τα δεδομένα στα χέρια τους, η κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει μια σχέση που θα είναι επικερδής, σταθερή και μόνιμη μεταξύ αυτής και των πελατών της. Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να επωφελείται των πλεονεκτημάτων αυτής της σχέσης ώστε να βελτιώσει το marketing της.

Η κατάδειξη και τελική επιλογή πελατών μέσω αξιολογικών μεθόδων προκειμένου να γίνει σωστή διαχείριση της ανταπόκρισης και του διαλόγου, αποτελούν σημαντικό όπλο στα χέρια των επιχειρήσεων. To πλήθος των καταναλωτών είναι μεγάλο, οι δυνατότητες που παρέχει το Internet είναι πολλές και έιναι πολυάριθμες οι συναλλαγές που λαμβάνουν χώρα καθημερινά. Βασική πρόκληση είναι οι μεγάλες αλλαγές που επιφέρει το CRM στον τρόπο με τον οποίο οριοθετούνται και υλοποιούνται τα πλάνα επικοινωνίας των εταιρειών.

Το Cloud CRM ήλθε να αντικαταστήσει παραδοσιακές επικοινωνιακές τακτικές και να δημιουργήσει νέους όρους και δεδομένα στην αγορά. Αντί πρώτα οι πελάτες να ζητούν κάτι το οποίο ενδεχομένως να μην μπορεί με άμεσο τρόπο να παράσχει μία επιχείρηση, ο καινούριος σχεδιασμός μέσα από τον προσδιορισμό των αναγκών του πελατολογίου, προχωρά σε προβλέψεις. Μία επιχείρηση μπορεί εκ των προτέρων να γνωρίζει τις ανάγκες του πελάτη και να ανταποκρίνεται με ταχύτητα και χαμηλότερο κόστος.

Μία επιχείρηση επίσης με αυτό τον τρόπο έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει σε δρόμους ανάπτυξης τα προϊόντα της, καθώς μέσα από ασφαλή και συγκεντρωμένα στοιχεία, θα μπορέσει να αξιολογήσει την προοπτική τους και τα τυχόν προβλήματα που θα παρουσιαστούν. Εκτός των άλλων θα μειώσει και το κόστος καθώς η πελατοκεντρική διάθεση του συστήματος θα οδηγεί τη γραμμή παραγωγής.

Το CRM ουσιαστικά φέρνει μία συνολική αλλαγή της φιλοσοφίας και της δομής μίας επιχείρησης και η αξιοποίηση της επαφής με τον πελάτη και τις προσωπικές του εμπειρίες, δίνει προστιθέμενη αξία σε ένα προϊόν.