27
Ιαν

Πώς μπορεί ο νέος επιχειρηματίας να ελέγξει το πελατολόγιο του;

Η αποτελεσματική διαχείριση πελατών είναι ο καλύτερος τρόπος που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση για να αυξήσει άμεσα τις πωλήσεις της. Είναι γνωστό εξάλλου ότι η διατήρηση και η ανάπτυξη του υπάρχοντος πελατολογίου κάθε επιχείρησης, της  δίνει δυνατότητες για νέες πωλήσεις και της  προσφέρει ευκαιρίες να μεγαλώσει το πελατολόγιό της.

To διαδίκτυο και η πληροφορική μπορούν να ανοίξουν νέους ορίζοντες στις επιχειρήσεις. Ένα λογισμικό πρόγραμμα διαχείρισης πελατολογίου CRM μπορεί να σας προσφέρει τη δυνατότητα να ανακαλύψετε το ενεργό και ανενεργό πελατολόγιο της επιχείρησής σας, να παρακολουθείτε την πορεία της και να προσεγγίσετε νέους δυνητικούς πελάτες. Αποτελεί μια πρωτοποριακή εφαρμογή ολοκληρωμένης λύσης διαχείρισης πελατών, η οποία δημιουργήθηκε για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου επιχειρηματία, με στόχο την μεγιστοποίηση των κερδών και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών. Πρόκειται δηλαδή για µια επαγγελματική προσέγγιση που θα θέσει τον πελάτη στο επίκεντρο της επιχειρηματικής διαδικασίας.

Μία επιχείρηση πρέπει να ακολουθεί μία στρατηγική η οποία θα είναι προσαρμοσμένη κάθε φορά στις ανάγκες και προτιµήσεις των πελατών της, µε σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της. Ο κάθε πελάτης απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και κατανόηση των αναγκών και των επιθυµιών του. Τα συστήµατα διαχείρισης πελατών CRM αποτελούν τεχνολογικά εργαλεία επιχειρηματικής στρατηγικής με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του. Μία επιχείρηση µε αυτό τον τρόπο έχει τη δυνατότητα να συλλέξει στοιχεία που θα τη βοηθήσουν στην εξέλιξη της και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Η χρήση μια τέτοιας πλατφόρμας θα βοηθήσει να συγκεντρώσετε και να αποθηκεύσετε δεδομένα για τους πελάτες σας, καθώς και για τις εσωτερικές διαδικασίες της επιχείρησής σας.

Τα πλεονεκτήματα μιας εφαρμογής διαχείρισης πελατολογίου:

  • Όλο το πελατολόγιο συγκεντρωμένο σε μία εφαρμογή
  • Προσέλκυση νέων κερδοφόρων πελατών
  • Δυνατότητα διατήρησης ιστορικού ανά πελάτη και πραγματοποίηση εξατομικευμένων ενεργειών προώθησης και επικοινωνίας
  • Πλήρες σύστημα αναλυτικών αναφορών και στατιστικών, ώστε ανά πάσα στιγμή να είναι ενημερωμένοι όλοι οι συνεργάτες
  • Απλός σχεδιασμός με στόχο την ευκολία χρήσης και εξυπηρέτησης
  • Δυνατότητα άμεσων στατιστικών στοιχείων και αναφορών
  • Ασφάλεια δεδομένων και πιστοποιημένες διαδικασίες ασφαλείας
  • Δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες
  • Δημιουργία πιστού αγοραστικού κοινού
  • Γρήγορη και παραγωγική εργασία σε κάθε επαγγελματικό χώρο