15
Μάι

Ποια είναι τα βασικά σημεία στη διαφήμιση μέσω Ποδηλάτων;

Στη σύγχρονη κοινωνία, η επιρροή της διαφήμισης είναι αναμφισβήτητα αισθητή, τόσο σε οικονομικά και επιχειρηματικά πλαίσια, όσο και σε ολόκληρο το φάσμα του κοινωνικού γίγνεσθαι. Η διαφημιστική καμπάνια ως έννοια περιλαμβάνει μια σειρά από διαφημίσεις, καθώς και τις δραστηριότητες που βοηθούν στην παραγωγή τους, οι οποίες σχεδιάζονται για να επιτύχουν αλληλένδετους στόχους. Εξ ορισμού η διαφήμιση, σαν συναισθηματική ή λογική επικοινωνία, λειτουργεί ακολουθώντας συγκεκριμένους δρόμους βήμα προς βήμα. Τίποτα δεν μπορεί είναι τυχαίο στην οργάνωση μιας διαφημιστικής καμπάνιας και πάντα μελετάται με μεγάλη προσοχή.

Οι παράγοντες οι οποίοι παίζουν σημαντικό ρόλο στην οργάνωση και στο σχεδιασμό μιας διαφημιστικής καμπάνιας αριθμούνται ως εξής:

  • Διαφημιζόμενος
  • Διαφημιστής
  • Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας.

Για να είναι επιτυχημένη μια διαφήμιση δεν αρκεί μόνο η ύπαρξη του σωστού διαφημιστικού μηνύματος και το ύφος του μηνύματος, αλλά θα πρέπει να μεταβιβαστεί και με το κατάλληλο μέσο στο κατάλληλο κοινό την κατάλληλη στιγμή.

Οι βασικές αρχές και έννοιες του Μάρκετινγκ, που για χρόνια καθοδήγησαν την ανάπτυξη και προώθηση των προϊόντων στην αγορά, συνεχίζουν να έχουν εφαρμογή και σήμερα, προσαρμοσμένες όμως στις ανάγκες ενός δυναμικού περιβάλλοντος.

Ειδικότερα μέσω της διαφήμισης με ποδήλατα το μάρκετινγκ μπορεί να εκπληρώσει την αύξηση των πωλήσεων και της μείωση του κόστους διάφορες λειτουργίες, όπως:

  • Ανάπτυξη προϊόντων
  • Εισαγωγή νέου προϊόντος, δοκιμή προϊόντος
  • Διαφοροποίηση, αλλαγή προϊόντος
  • Αναβάθμιση της εικόνας της επιχείρησης και του προϊόντος
  • Προσέλκυση της προσοχής, του ενδιαφέροντος και ανάπτυξη της αγοραστικής πρόθεσης του πελάτη με την παρουσίαση των αναγκαίων πληροφοριών και συγκριτικών πλεονεκτημάτων για τα προϊόντα

Για την προώθηση μέσω ποδηλάτων του προϊόντος ή της επιχείρησης θα πρέπει να ληφθούν οι παρακάτω παράγοντες υπόψιν:

  • ΠΟΙΑ; Ποια τμήματα της αγοράς θα πρέπει να επιδιώξει η επιχείρηση να προσελκύσει;
  • ΠΟΥ; Που προωθούνται τα αγαθά και οι υπηρεσίες;
  • ΠΟΤΕ; Πότε είναι αποδοτικότερο να προωθηθούν;

 

Πηγή: http://myportal.gr/pia-ine-ta-vasika-simia-sti-diafimisi-meso-podilaton/